piątek, 1 marca 2013

Modem HUAWEI E3131 PLAY i AERO2.

Posiadam kartę SIM darmowego Internetu AERO2. Kupiłem zestaw startowy PLAY ONLINE na KARTĘ z modemem HUAWEI E3131 i próbowałem uruchomić kartę AERO2 w tym modemie. Ściągnąłem polecany program "top_netinfo" i próbowałem go skonfigurować. Kilka tutoriali i opisów z Internetu nie dało jednoznacznej odpowiedzi jak uruchomić połączenie.
Spróbowałem uruchomić AERO2 na oprogramowaniu dostarczanym przez PLAY do modemu czyli PLAY ONLINE i okazało się, że Internet działa bez najmniejszego problemu. Należy jedynie ustawić następujące parametry:

APN: statyczny - "darmowy"
numer dostępowy:  "*99****1#

i zapisać jako nowy, domyślny profil.

Aby ustawić w/w parametry należy uruchomić program, kliknąć na górnym pasku przycisk "Narzędzia", wygrać "Opcje" i w lewym okienku otworzyć "Zarządzanie profilem". Tam tworzymy nowy profil zgodnie z zapisami powyżej i ustawiamy jako "Domyślny". Po tej operacji i wybraniu "Połącz" cieszymy się Internetem za darmo w AERO2.



1 komentarz: