wtorek, 15 listopada 2011

Sałatka z sałatą rzymską i serem feta.

Robiłem dosyć prostą sałatkę, w której korzystałem z sałaty rzymskiej, sera feta i jogurtu naturalnego.
Oto składniki:

  • podwójna pierś z kurczaka,
  • ser feta,
  • sałata rzymska,
  • 2 pęczki rzodkiewek,
  • torebka ryżu,
  • puszka kukurydzy,
  • 4 pomidory,
  • pęczek szczypiorku,
  • świeża bazylia,
  • musztarda,
  • jogurt naturalny.
Na początku pokroiłem pierś z kurczaka w kostkę i usmażyłem ją na oliwie z oliwek z dodatkiem soli i  słodkiej papryki. W między czasie przygotowałem sałatę rzymską obrywając z liści małe kawałki. Do dużej misy wrzuciłem kawałeczki sałaty, upieczoną pierś z kurczaka, kukurydzę, pokrojony w kostkę ser feta, ugotowany ryż, pokrojoną w kostkę rzodkiewkę. Pokrojone w kostkę pomidory najpierw dałem do osobnej miseczki i posoliłem aby puściły soki. Po odlaniu wody z pomidorów dodałem je do sałatki. Następnie zrobiłem sos z jogurtu naturalnego, musztardy i szczypiorku. Całość wymieszałem z sosem, doprawiłem do smaku i dodałem świeżo zszatkowaną bazylię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz