środa, 19 października 2011

Gdzie kupić oryginalną baterię do telefonu komórkowego albo dobrej jakości obudowę do telefonu ?

Jeżeli ktoś z Was pyta gdzie kupić oryginalną baterię do telefonów lub chce kupić dobrej jakości obudowę ? Odpowiadam - na pewno nie w popularnym serwisie aukcyjnym.
Moje doświadczenia z obudowami do telefonów zawsze wyglądają tak samo - jedno wielkie chińskie dziadostwo. Nie wiadomo ile trzeba zapłacić i tak otrzymamy kiepskiej jakości podróbkę. Zazwyczaj nic do siebie nie pasuje. Moje doświadczenie - Nokia 6060 i mój nieśmiertelny C702. Z pierwszym walczyłem parę godzin. Do mojego SE kupiłem droższą, lepszą ?!? obudowę na aukcji, gdzie sprzedający pisał o najwyższej jakości towaru. Po złożeniu obudowy okazało się, że klawiatura nie działa oraz boczne przyciski. O zgrozo !!. Dopiero połączenie dwóch obudów; chińskiej i oryginalnej dało jakiś taki efekt, ale szczerze spodziewałem się o niebo lepszego efektu.

Jeżeli szukasz dobrej baterii do swojego telefonu wejdź na stronę producenta i zamów oryginał. Fakt koszt jak do mojego SE to 97 pln. Kupiłem baterię na aukcji; blister Sony Ericsson, opisy na baterii również pod oryginał, a bateria krótsza o 1 mm co powoduje, że przy lekkim uderzeniu, szybszym ruchu telefon wyłącza się - brak styku. O zgrozo. Bateria oryginał !!! według sprzedającego. Teraz wiem:
  • szukasz oryginalnej baterii do telefonu komórkowego - kup u producenta lub zamiennik min. z Batimexu,

  • szukasz nowej obudowy - kup uszkodzony telefon swojej marki z dobrą obudową lub szukaj obudowy z demontażu i zabuduj ją.
  NIE  WARTO  KUPOWAĆ  DZIADOSTWA  Z  CHIN  NAWET  JAK  SPRZEDAWCA  WCISKA  KIT  O ORYGINALE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz