czwartek, 21 lipca 2011

Ustawienie języka polskiego w Wordpress 3.2.1.

Ostatnio ściągnąłem polską wersję Wordpress 3.2.1 i po zainstalowaniu okazało się, że cały system jest w języku angielskim. Szukałem, googlowałem i nic. Sprawdzałem katalog wp-content/languages/  - tam było wszystko OK. Oto listing w/w katalogu.

continents-cities-pl_pl.mo
continents-cities-pl_pl.po
ms-pl_pl.mo
ms-pl_pl.po
pl_pl.mo
pl_pl.php
pl_pl.po


Znalazłem post, który mi wszystko wyjaśnił. W pliku wp-config błąd polegający na złym wpisie:
 define ('WPLANG', 'pl_PL'); 
Jak widać na załączonych wpisach zamiast pl_PL powinno być pl_pl, gdyż takie wskazanie mają pliki językowe w  wp-content/languages/ .

Można również zmienić wszystkie nazwy plików w katalogu  wp-content/languages/ na właściwe:

continents-cities-pl_PL.mo
continents-cities-pl_PL.po
ms-pl_PL.mo
ms-pl_PL.po
pl_PL.mo
pl_PL.php
pl_PL.po
Przyczyną zmiany liter na małe nie jest błąd paczki Wordpress 3.2.1, ale ustawienia min. Total Commandera, który ma zaznaczone zamianę w nazwach plików liter na małe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz