sobota, 29 stycznia 2011

Acer Travelmate 2430 i 0x0000000A.

Dostałem do sprawdzenia laptopa Acer Travelmate 2430, który nie mógł załadować do końca systemu operacyjnego i wykazywał BSOD o wartości 0x0000000A. Według informacji podawanych  na stronie Microsoftu rozwiązań tego problemu może być wiele. Jako, że system był już zainstalowany rozpocząłem testowanie sprzętu. Pamięć operacyjna nie posiadała błędów, S.M.A.R.T. dysku nie sygnalizował problemów, powierzchnia dysku zawierała wiele wolnych obszarów. Jednoznacznego rozwiązania w/w problemu nie znalazłem, ale wykonałem Remap i Erase Delays ( MHDD – ostatnia opcja niszczy dane !!! ) oraz wyciągnąłem kartę sieciową Wi-Fi. Po tych operacjach system operacyjny uruchomił się i nie wykazywał w późniejszych testach problemów. Ponowne włożenie karty sieciowej nie spowodowało błędów ani BSOD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz